Jelenlegi nyitott pozíciónk

ÉRTÉKESÍTŐ
SZEMÉLYI ASsZISZTENS

Munkaköri leírás

Munkakör megnevezése: Személyi asszisztens
Munkavégzés helye: ADL Ingatlan Kft. székhelye 2045 Törökbálint, Munkácsy Mihály utca 20.
Munkaidő: Teljes munkaidő

Feladatok és felelősségek

  • A vezető napi munkájának támogatása:
    • A vezető időbeosztásának és naptárának kezelésének támogatása.
    • Találkozók, megbeszélések és ügyféltalálkozók szervezése, időpont-egyeztetések lebonyolítása.
    • E-mailek megválaszolása, prioritások meghatározása, információk továbbítása a vezető nevében.
  • Operatív feladatok koordinálása:
    • Az ingatlanhirdetések kezelése: hirdetések megírása, alaprajzok szerkesztése, hirdetések rögzítése, frissítések és megosztás különböző platformokon.
  • Helyettesítés és döntéstámogatás:
    • A vezető helyettesítése az irodavezetéssel kapcsolatos napi operatív feladatokban.
    • Az ügyfelekkel való kapcsolattartás, ingatlanok bemutatása a vezető távollétében.
    • Fontos döntések előkészítése és az ezekhez szükséges információk összegyűjtése.
  • Adminisztratív és szervezési feladatok:
    • Dokumentumok előkészítése, kezelése és rendszerezése.
    • Szerződések összeállítása, ellenőrzése, szükség esetén aláíratása.
    • Leltározás, számlák és pénzügyi kimutatások előkészítése a vezető és a könyvelő számára.
  • Általános asszisztensi feladatok:
    • Telefonhívások kezelése és továbbítása.
    • Ügyfelek fogadása, vendégek számára kávé vagy frissítők biztosítása.
  • Problémamegoldás és proaktív támogatás:
    • A napi működés során felmerülő problémák önálló kezelése.
    • A vezető munkaterhelésének csökkentése azzal, hogy időben megoldja az apróbb, de időigényes feladatokat.

Elvárások

  • Kiemelkedő szervezőkészség és multitasking képesség.
  • Rugalmasság és proaktív hozzáállás.
  • Kiváló kommunikációs készségek írásban és szóban egyaránt.
  • Megbízhatóság, diszkréció és hatékony problémamegoldó képesség.
  • Alapvető számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, e-mail kezelése).
  • Precíz, alapos, körültekintő munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány és saját gépjármű.
  • Angol nyelv aktív használata írásban és szóban.
  • Az állás vállalkozói jogviszonyban betölthető.

Előnyök

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Ingatlanpiaci ismeretek, ingatlaniroda működésében való jártasság.
  • Gyors tanulási képesség, új feladatok gyors elsajátítása.

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel az info@adlingatlan.hu email címen lehet.

Köszönjük az érdeklődést karrierlehetőségeink iránt! Jelenleg nincs nyitott pozíciónk, de érdemes időnként visszalátogatni, hiszen a közeljövőben új lehetőségek is megnyílhatnak. Addig is kívánunk sok sikert szakmai céljai elérésében!

Keressük azt a csapattagot, aki hozzánk hasonlóan elhivatott, elkötelezett az ingatlan értékesítési szakma magasabb színvonalú képviselete mellett, nyitott az újdonságokra, keresi a fejlődési lehetőségeket és többet szeretne unikális ingatlanokkal foglalkozni. 

Igazak Rád ezek a tulajdonságok?

  • Dinamikus, aktív, határozott és jól kommunikáló egyéniség
  • Csapatjátékos és lojális
  • Eredmény- és sikerorientált
  • Empatikus és jó alkalmazkodó képességű
  • Precíz és megbízható
  • Nagy munkabírású és kitartó
  • Vállalkozói szemlélettel önállóan dolgozni tudó

Rendelkezel az alábbiakkal?

  • Korábbi ingatlanértékesítői tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes és internethasználat
  • Saját gépkocsi, laptop és telefon
  • Vállalkozói jogviszony
  • Minimum középfokú végzettség

Nézzük, mindezért mit tudunk biztosítani számodra:

Fontos és számszerűsíthető a különbség az elérhető illetve garantált jutalék között. Nálunk garantáltan kiemelkedő értékesítési jutalékkal számolhatsz már a kezdetektől.

Az iroda tulajdonosa és vezetője több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Ő lesz a mentorod és igényszintednek megfelelően segít és támogat a fejlődésben, hogy még eredményesebb és sikeresebb lehess.

Úgy gondoljuk, hogy a túl sok adminisztráció és papírozás elveszi az időt a lényegtől, azaz az értékesítéstől. Ezért adminisztrációs rendszerünket az egyszerűség, átláthatóság és rugalmasság jellemzi, természetesen minden vonatkozó jogi és törvényi szabályozást betartva.

Tisztában vagyunk vele, hogy mennyire fontos a csapat, és az, hogy milyen emberekkel dolgozol együtt. Hiszünk a  csapat erejében, a közös gondolkodásban, de ugyanakkor támogatjuk egymást az önmegvalósításban. Nálunk nincs csapaton belüli rivalizálás, őszintén tudunk örülni egymás sikereinek!

Igényes és maximálisan felszerelt irodánk Törökbálint központjában található.

Fő szempont nálunk a hatékonyság! Nincs kötött munkarend, saját ritmusod szerint dolgozol, amikor a legmegfelelőbb számodra.

Az ADL Ingatlan egyike azoknak az irodáknak, akik ma Magyarországon prémium szolgáltatást nyújtanak ügyfeleiknek. Megmutatjuk Neked, hogy ez mit jelent a gyakorlatban, hogyan tudsz fejlődni, érvényesülni a legtöbbet kihozva magadból és az értékesítésből.

Úgy érzed ez a lehetőség Neked szól? 

Töltsd ki “Jelentkezz hozzánk!” adatlapunkat és kollégánk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot!

Jelentkezz hozzánk!